Oldalak

2015. május 1., péntek

2. Évad: 8. Fejezet: Apa

Hi! Itt az új rész! 
Hagyjatok nyomot! :D



- Eressz el! - kiáltom s még tovább ráncigálom magamat. Ám Liam, mint akinek meg sem kottyan, felemel, majd egészen a MI házunkig visz. Zayn és Derek, Louis-t fogják le, majd hozzák utánam. Tovább kapálódzok, ám haszontalan. Liam kinyitja az ajtót, majd a nappaliba megyünk át. Hirtelen torpanok meg, s csukom be számat. Az emlékek megrohamoznak, én pedig semmit sem tehetek ellene. Fejembe kúszik a kép, ahogy Marcus lefogja anyát. Ahogy végez vele és apával. Ahogy Derek tehetetlenül végig nézi velem együtt. Majd ahogy Marcus felém hajol. Kicsi Roxanne. Szemeim megtelnek könnyekkel, s ekkor kiszúrok valamit a velem szemben lévő könyves polcon. Kirántom magam Liam fogásából, s a polc felé lépkedek. 
- Roxi? - szólít meg Liam óvatosan, majd már indulna utánam, de Derek megálltja. Hálás vagyok neki ezért. hiszen ha Liam lefog, nem fogom megtudni mi is az, amit kiszúrtam.
Leveszem a polcról a vaskos könyvet majd kinyitom. Tökéletes, éles szemeimnek köszönhetően kinyitom a közepén, ahol meg is találom a fehér borítékot. A könyvet leteszem, majd kinyitom a borítékot. Mindenki feszülten várja, mit is fogok tenni. Kiveszem a benne lévő levelet, majd hangosan olvasni kezdem.


Kedves Roxanne!

Ha ezt a levelet olvasod, már biztosan sok dolgon keresztül mentél. Tudhatod már, hogy avatár vagy, hogy alakváltó és hogy roppant fontos Marcus-nak. Nyilván tudod, hogy ő a vérbeli apád, de ez ne befolyásoljon! Megpróbál majd elválasztani a testvéredtől, Zayn-től és Liam-től. Ne engedd! Egyetlen célja ezzel, hogy befolyásoljon, ezáltal a végső összeroppanásig hajszoljon. Ha ez megtörténik, az erőd elhatalmasodik feletted, s végül belehalsz. Ezután pedig a legközelebbi rokoné az erő. Marcus-é. Ez az egy dolog hajtja. Az ok, amiért megölte Derek apját, nem más mint hogy megkaparintsa anyádat. Mivel nem sikerült, bosszút forral. Ennek egyik főbb áldozata te vagy. Nyilán rájöttél, hogy csak akkor tudod irányítani ezt a rengeteg erőt, a Liam veled van. Nélküle képtelen vagy uralkodni. Ő a te biztos pontod. Maradj vele, szeresd, és ne engedd Marcus-nak hogy szétszedjen titeket!  Hallgass a bátyádra, ő segít!

Ölel, és szeret: Anya és Apa....



A levél kiesik a kezemből, én pedig összerogyok. Hazudott! Hazudott nekem! Most mit vagy meglepődve?! Férkőzik fejembe ez az egy mondat. Miért is vagyok meglepve? Pont egy gyilkostól vártam jó dolgokat? Pont tőle? Elment az eszem.
Apa. Azt írták apa. Hát mégis a lányának tekintett engem. Szeretett! Ő az apám! Nem érdekel a vér. Ő az aki szeretett engem, míg a saját apám csak az erőmre hajt. Hát azt lesheti!
Eltökélten pattanok fel, majd a kisebb társaságra nézek. Szememet végigfuttatom rajtuk, majd színt vallok.
- Sajnálom - kezdem - Sajnálom, hogy ilyen könnyen bedőltem neki. Sajnálom, hogy megjátszottam a halálomat, hogy ellenetek fordultam!
- Miért? - kérdi Zayn - Ilyen könnyen eldobtál minket, de miért?
- Azt mondta, amikor Liam-et elküldtem, hogy....hogy - kezdek neki ismételten - hogy megöl titeket, ha nem állok mellé. Szüksége volt rám, tudtam nem öl meg, és segít nekem. Azt ígérte nem bánt ha vele vagyok! Miattatok tettem! Azt mondta végignézeti velem ahogy egyesével végez veletek! - fakadtam ki, s könnyeim is utat törtek maguknak - Ti mit tettetek volna?!
- Valószínűleg ugyanezt - feleli halkan Zayn, majd elmosolyodik és kitárja karjait - Gyere már ide te bolond!
Könnyeim még jobban megerednek, s sírva borulok Zayn karjaiba. Karjait körém fonja, puszit nyom a hajamba, majd nyugtatni kezd.
- Annyira szeretlek! - mondom, s még jobban szorítom őt. Mélyen belélegzem illatát, majd amint megnyugodok Derek karjaiba csapódok át.
- Szeretlek húgi! Soha többet ne hagyj el engem! 
- Én is szeretlek! Sajnálom! - motyogom, sírásom csillapodik, s érzem, megnyugodtam. Percekig ölelem még szeretett bátyámat, majd lassan elengedve Liam-re nézek. A többiek komótosan kisétálnak, így ketten maradunk. Csendben fürkészük egymás tekintetét. Nem bírom tovább, s karjaiba vetem magam. Hatalmas erővel szorítom őt magamhoz, s ismét sírni kezdek.
- Shh - nyugtat. Hátamat simogatja, mire libabőrös leszek. Érintése nyomán felforr a bőröm, így hozva nekem megnyugvást. Felpillantok rá, majd beszélni kezdek.
- Sajnálom! Szörnyű volt látni, mikor rátaláltál arra a lányra! Annyira sajnálom!
- Én is sajnálom! Csak a szüleim miatt voltam Regina-val! Esküszöm semmit nem érzek iránta! Csak irántad! - mondja, mire szívem heves tempót kezd el diktálni.
- Szeretsz még?
- És te?
- Örökké - motyogom. Liam elmosolyodik, majd ajkait enyéim ellen nyomja. Keze fenekemre csúszik, míg én haját túrom. Ajkai hevesen mozognak enyéimen, s szinte felfalják azokat. Nyelve betör a számba, majd heves táncba kezd enyémmel. Egyre hevesebb lesz csókunk, s mindketten egyre többet akarunk. Érzem a vágyat testében, mozdulataiban, főleg mikor csípőjét nekem nyomja. Megérzem merevedését nőiességemnél, ezáltal felnyögök. Ő válaszul csak belemosolyog szenvedélyes csókunkba, majd megmarkolja fenekemet. Ismét felnyögök, majd viszonzom e gesztust. 
- Te most megmarkoltad a fenekem? - szakad el tőlem, s szemöldök ráncolva néz rám. Vigyorogva bólintok, majd egy puszit nyomok ajkaira.
- Az enyém vagy?
- Csak a tiéd te őrült boszorkány! - mosolyog, majd kezeinket összekulcsolva indulunk meg az ajtó felé, ám megtorpan - Nem nézel körül? 
Nemlegesen megrázom a fejemet. Nem vagyok elég erős még ehhez. Idővel biztosan megteszem, de nem most. Még nem.
Kimegyünk az ajtót, Liam bezárja utánunk, majd hozzájuk megyünk át. Ajtajuk előtt megtorpanok, ám Liam tovább húz. Belépünk, majd a nappali felé megyünk, ahol mindenki tartózkodik. Amint Liam szülei és Nicola észrevesz, a mosoly lefagy arcukról, helyét pedig gyűlölet veszi át.
- Ez meg mit keres itt? - néz rám megvetéssel Karen. Szavai tőrként hasítanak szívembe, s kevés hiányzik hogy sírni kezdjek, ismét.
- A barátnőm és akkor jön amikor kedve tartja! - felel Liam csípősen, majd leül a kanapéra Niall (!) mellé, és ölébe ránt.
- Jó újra látni Hale - mosolyog rám Niall. Szemeim elkerekednek, mire nevetni kezd. Mi olyan vicces?
- Niall jóban van velünk - magyarázza Ruth, akit csak most veszek észre. Mosolyogva pattanok fel s ölelem magamhoz a régen látott lányt. Utána rögtön Perrie felé veszem az irányt, majd beszélgetni kezdünk. A Payne szülők és Nicola elhagyják a helyiséget, így már nem érzem magam feszélyeztetve. A hangulat tökéletesebb nem is lehetne. Csak egy kérdés tudja elrontani kedvünket. Meddig lesz ez így?

4 megjegyzés:

  1. Imádom, imádom, imádom!
    Várom az új részt, mert ez egyszerűen fantasztikus volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik! :)
      Pénteken legkésőbb hozom a kövit :)

      Törlés
  2. Aaaaaawhhh!*-* Imádom!^-^ Végre együtt a csipet csapat!😀😊Hamar kövit!!^-^*-*
    Ölel:Kitti❤❤

    VálaszTörlés