Oldalak

2015. május 13., szerda

2. Évad: 11. Fejezet: Téged

Sziasztok! Íme az új rész, ami rövid, de izgalmasnak mondható! Jó olvasást! :D



- Szép volt - tapsol Louis, mikor sikeresen túléltem átváltozás és gyilkolás nélkül a teliholdat. A nap már látszik az égen, így már nem kell félnem semmitől sem. Sikerült. Uraltam a saját szörnyetegemet.
- Sikerült - ugrok a nyakába ujjongva. Megpörget, majd mikor letesz, nevetésünk abbamarad. Arcunk alig két centire van a másikétól. Louis ajkaim és szemeim között kapkodja tekintetét. Már lépnék hátrébb, mikor megragadja tarkómat és ajkait enyéimre nyomja. Kezeimet mellkasára téve akarom ellökni, ám túl erős. Túl erős?! Ha vértigris vagyok nekem kéne erősebbnek lennem.
Louis hirtelen tűnik el előlem. Kinyitom szemeimet, s már látom is miért tűnt el. Liam ökle ismét arca felé száll. Louis a földre esik, s ekkor észhez térek. Liam elé állok, majd kezemet mellkasára téve nézek szemeibe. Enyéimet pirosra váltom, hátha ez meggyőzi.
- Elég - mondom ellentmondást nem tűrve - Még baja esik!
- Baja esik?4 - kiáltja Liam - Megcsókolt téged a francba is! Ezt ugattam már három tetves hónapja, hogy többet érez iránta de téged nem érdekelt és tessék! Itt az eredménye! - kiáltja torka szakadtából. Kezem arcán csattan, mire elhallgat és észhez tér, ám már késő. Hátat fordítok, és meg sem állok a mardekárban lévő szobámig. Elmegyek mindenki mellett, nem nézve kit lökök fel. Becsalmom magam után az ajtót, majd az ágyra zuhanva kezdek keserves sírásba.
Mi a fenéért hibáztat engem? Nem csókoltam vissza, mert én őt szeretem nem pedig Louis-t! Nem bízna bennem?! De ha nem, akkor minek van velem?! Egy kapcsolat alapja a bizalom! Nem? Hát de! Akkor ő miért nem bízik meg bennem, ha annyira szeret ahogy mondja?! Nem értem őt.
- Jól vagy? - hallok meg egy hangot magam mellől, majd érzem ahogy besüpped az ágy. Egy gyönge simítás a hátamon, mire felülök és Zayn nyakába vetődöm. Karjaimmal erősen szorítom nyakát, ő pedig hátamat simogatja.
- Nem gondolta komolya - mondja halkan. Én elhúzódom tőle, és ráemelem könnyes tekintetemet. Ezt most nem mondja komolyan?!
- Mi?! Zayn ha nem gondolta komolyan akkor nem mondja ezt!
- Eldurrant az agya. Olyankor te sem tudod mit is beszélsz! - érvel teljesen jogosan. Fáj belátni, de igaza van. Mikor ideges vagyok én is megbántok bárkit, akaratlanul.
- Igazad van - törlöm le könnyeimet - Megkeresem - állok fel. Ő is feláll, majd együtt lépünk ki az ajtón, ahol Derek-be ütközünk. Haja kusza, arcán az idegesség jelei láthatók.
- Liam eltűnt! - nyögi ki. A világ fordul egyet velem. Eltűnt? Mikor? Hogy?
- Mi?! - sipítom - Mégis hogyan tűnhetett el alig fél óra alatt?!
- Marcus - nyögi ki. Nem! Az lehetetlen! Nem vihette el őt!
- Mondd már el mi történt! - kiáltom.
- Épp utána mentem az erdőbe és mikor megláttam őt Marcus épp elindult az ájult Liam-mel. Azonnal támadtam, de megjelentek a csatlósai ő meg lelépett Liam-mel.
- Az lehetetlen! - kiáltom s könnyeim ismét elő törnek - A te hibád!
- Roxanne! - szólal meg erőteljesen Zayn - Nem az ő hibája!
- De..
- Megtaláljuk - szakít félbe - Ígérem!


Liam Payne szemszöge

Tehetetlenül állok Louis-szal szemben, és nézem, amint életem szerelme elfut. Legszívesebben utána mennék, mégsem teszem. Fogalmam sincs miért, én csak. Nem tudom. Már nem tudom mit is akarok.
- Gratulálok - köpi Louis a szavakat, mire élesen nézek rá - Mink is törted el az orrom?!
- Még kérded? - szorulnak ökölbe kezeim újra - Megcsókoltad!
- És?!
- És?! - kérdezek vissza hitetlenül - ÉS?! Ő A BARÁTNŐM TE BALFASZ! MI A FENÉÉRT CSÓKOLTAD MEG, HA?!
- Mert beleszerettem! Azért - kiáltja én pedig elvesztem a kontrollt. De nem esek megint neki. Helyette inkább hátat fordítok és a tiltott rengetegbe rohanok. Még hallom magam mögött Derek kiáltásait, ám nem érdekel. Csak futok, amerre a lábam visz. Érzem ahogy dühöm eltűnik, s helyette úrrá lesz rajtam a kétségbeesés. Mi lesz, ha őt választja? Elhagyna engem érte? Képes lenne rá? Nem! Roxanne szeret! De mi van ha ez kevés neki? Hiszen folyton csak kiborítom őt a féltékenykedésemmel! Mi van ha beleun ebbe és elhagy? Végig kell majd néznem, ahogy Louis-szal enyeleg? Nem bírnám elviselni!
Megállok, majd leülök egy kisebb fatörzsre. Szaporán veszem a levegőt, mikor neszt hallok mögülem. Megfordulok, s fel is pattanok mikor meglátom ki a látogatóm.
- Mit keresel itt?
- Téged drága Liam - vigyorog gúnyosan - Téged - súgja. Erős rántás a karomon, majd a földre esve minden elsötétült...

4 megjegyzés:

  1. Úristen!!!!*-*Liam!!*-* Most majd mi lesz?*-* Jajj szegény Roxanne...*-* :( Miért hagytad itt abba?*-* Az őrületbe kergetsz!!!!*-*^-^ Nagggyon jooo volt a rész!! Tűkön ülve várom a kövi részt!!!!!*-*^-^Hamar köviit léccci!!!*-* ^-^Elsőő komizooo!^-^
    Ölel:Kitti❤

    VálaszTörlés
  2. Szegenny liaaaammmm..... louis...mekkora egy kocsog... de nagyon tetszettttt... hamar folytasdddd... akkor varom a penteki reszt ha akkor jon.. :D
    Sok sikert :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen pénteken jön :)
      Louisnak meg lesz egy kis szerepe :)

      Törlés