Oldalak

2014. szeptember 5., péntek

Prológus

Sziasztok!
Nagy fába készülöm vágni a fejszémet, de - jelenleg - úgy érzem, megbirkózok ezzel a feladattal is.
Remélem sokan tartotok majd ezzel a történettel. Feliratkozni, komizni és a csoporthoz csatlakozni ér. ( itt )
Ölel: Gigi



Bár tudnám, miért gyűlölnek ennyire. Miért nem szeretnek? Miért nem érzem, hogy Én is fontos vagyok valakinek? Miért? Miért pont Ők azok akik eltaszítanak? Miért?
 Annyi a megválaszolatlan kérdés, de a választ egyszerűen nem találom. S talán soha nem is fogom megtalálni. 

Az életem nem épp tökéletes, ahogy azt mindenki hiszi. Nem. Nem az. Inkább jellemezném úgy, hogy maga a pokol. Gyűlölöm, még a tudatát is annak, hogy nekem csak ez jutott. Ezt szánták nekem. Törődjek bele. Nehéz. Nehéz elfogadni, hogy nem mindenki élete fenékig tejfel. Nem lakik mindenki kacsalábon forgó palotában, ahogy azt a mesékben írják. Nem. Ez csak mese, egy álom, mely soha nem válik valóra.

A nevem Roxanne Moon tizenhat éves vagyok, és nemrég költöztünk Londonba. Barna váll alá érő, hullámos hajam van és barna szemeim. 

Egy jómódú - szinte már túlságosan is - családban élek. 
 Az anyám, Penny, egy szerkesztőség vezetője.  Fizetése, tripla annyi, mint egy átlagos emberé.
 Az apám, Mark, híres ügyvéd, aki - szinte - az összes eddigi ügyét megnyerte. Fizetés téren ugyanaz.
 A bátyám, Max, a suli legmenőbb pasija, aki után csak úgy loholnak a csajok.
 Az öcsém, Dave, szintén menő pasi és Őt is imádják a csajok.

Aki csak ennyit tud rólunk azt mondaná, nincs okom panaszra hisz' mindenem megvan.
Ám, aki ismer minket, az tudja, hogy ez csak a látszat. A családom gyűlöl engem, aminek fogalmam sincs mi az oka. Kívülről azt mutatják mennyire imádnak, de amint magunk vagyunk, megmutatják milyenek is Ők igazából. 

A barátnőm Hannah, mindent tud, így előtte nem kell megjátszaniuk magukat. Amikor nálunk van, vele kedvesek, velem pedig bunkók - ahogy mindig. Eleinte még bevette a szokásos dumát, de miután felvilágosítottam, még csak egy pillantásra sem méltatja Őket.

Ez az Én unalmas és fájdalmas életem. Ha kíváncsi vagy, hogyan változhat meg körülötted minden egy pillanat alatt, tarts velem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése