Oldalak

2015. június 8., hétfő

Búcsú és bejelentés!

Sziasztok drágák!

A történet véget ért, és itt a búcsú ideje. Fájdalmas, de ez most szükséges...
Köszönöm az olvasóimnak, hogy velem tartottak, és azoknak is akik akár csak egy percre is benéztek hozzánk. Nekem vannak a legeslegjobb olvasóim a világon!
Nemsokára indul egy blogom, melynek főszereplője ismét Liam lesz. Link
Remélem, ott is velem lesztek, sokat komiztok és feliratkoztok. Örülnék neki, mivel ilyen olvasókra, szükségem lesz :D

Nos, lenne itt még valami, még a köszönetnyilvánítás előtt. LEHETSÉGES, de CSAK LEHETSÉGES, hogy a blog valamikor folytatódik, mint harmadik évad. Van a fejemben egy-két ötlet, ám nem biztos hogy ki tudom vitelezni. Ha mégis, szólni fogok. Éppen ezért a blog nem törlődik - amúgy sem akartam - tehát bárki, bármikor olvashatja.  

És akkor a köszönetnyilvánítás:
Nagyon köszönöm, hogy velem tartottatok ezzel a történettel. Ti vagytok a legjobbak. Rengeteg felejthetetlen pillanatot okozott nekem ez a blog, és ezt is szerettem a legjobban írni. Tele csavarral, gondokkal, fordulatokkal. Igaz, Liam és Roxi szerelmének kialakulását, nem dolgoztam ki annyira, de ez szándékos volt. A történet inkább a bonyodalmakról, és a gonosz legyőzéséről szólt, egy kis szerelemmel fűszerezve. 
Remélem, élveztétek a történetet! :D

Mielőtt azonban tényleg vége lenne a dolognak, van egy utolsó kis kívánságom felétek.
Kérek minden olvasót, hogy írja le komiba, vagy a csoportba, a kedvenc jelenetét, kedvenc mellékszereplőjét, és hogy ő milyen véget szánt a történetnek! Ugye nem nagy dolog? Nos, várom a komikat.

Kellemes nyarat mindenkinek, és sikerekben gazdag következő tanévet kívánok mindenkinek!
Puszillak titeket, Gigi :D <3 :* 

6 megjegyzés:

  1. Szio!^-^ huhh...hát mindegyik a kedvenc részem...^-^ de talán a 2.7 . rész és a 2.11. rész áll legközelebb a szívemhez..!^-^*-*Kedvenc mellékszereplőm Louis mert sok port kavart fel.. :D Hát én happy endet adtam volna a vegete h gyerekuk lesz és majd őket tanítgatják és nekik mesélnek...vagy ha ez lett volna a vége akkor csak annyiban módosítottam volna hogy a lány az erejét feláldozva megmenti Liamet!...*-*^-^ de így lett a legjobb:DD Remélem lesz 3. évad!!!^-^ *-* és kíváncsi vagyok az új blogodra is!!!*-*Biztos hogy jo lesz!!*-*^-^
    Ölel:Kitti❤

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Csatlakozok az elöttem szólóhoz én is boldog véget akkartam.
    Hogy melyik a kedvenc részem? Fogalmam sincs mindeet imádtam és alig birtam ki hogy mikor lesz új rész.
    Kedvenc mellékszereplőm Derek és Zayn.
    Milyen véget szántam neki? Hát hogy Liamet nem halálosan sebezték meg és felépül és mindenki boldog és jönne az esküvő, de mindegy.
    Kiváncsi leszek a harmadik évadra "ha lesz" és az új blogodra.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A kedvenc jelenetem amikor Roxi először megy vissza Liamékhez. A kedvenc mellékszereplőm Louis mert kavarja a szart.
    Azt a véget szántam hogy Roxi meghal, (ugye milyen gonosz vagyok)
    De ha lesz lll.évad akkor haljon már meg, elég tragikus lenne, puszi Ada

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj te dinka! :)
      Kivansagod sajna suket fulekre talalt :D xdd

      Törlés